tisdag 9 juni 2015

Projekt

Har några projekt som jag betar av en efter en. Det är så himla roligt!
Har gjort klar min trädgård av pallkragar. Dock ska de även målas vita men jag tar en sak i taget. 
Har ju även byggt om kaninburen till två samt planterat alla sommarblommor. :)

Just nu är det stora projektet renoveringen av Sveas lekstuga. Förra sommaren så fixade vi utsidan och nu får insidan sig en makeover.
Från chockrosa till vitt, färgkombo och väldigt mycket retro. ;)
Smetade på första varvet igår och i förrgår fixade jag alla möbler med sprayfärg.
Allt är återbrukat.
Har egentligen bara betalat för tre burkar sprayfärg, en matta på rusta och en ampel i trä samt lite tyger som ska pryda detta fina lilla hus.

Har gjort om en massa prylar och tagit av det vi redan har. Resultatet visas såklart sen men jag tänkte ge en liten smygtitt. 
Ett varv till krävs på väggarna och varken pynt eller möbler är uppsatta än.
Men det är en bra början. 

/Linda 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar