måndag 13 juli 2015

Sommar

Bloggen har tydligen haft semester. Men inte jag inte. Hehe.. Jag har valt att jobba nästan hela sommaren. Jag har varit sjukskriven i nästan 9 månader. Och nu när allt känns så bra på jobbet så vill jag arbeta. :) 
Jag ska ha lite ledigt i slutet av juli så jag går inte helt utan semester inte. 
Tomas är hemma och jag har så bra arbetstider att vi ändå hinner med en massa skoj på dagarna. Jobbar ofta till 12:30. När jag har öppningen. Suveränt! :)

Har varit mycket roligheter redan i sommar. En fantastisk midsommar med en hel hög med vänner, flera fisketurer, utflykter, ridande, möhippa i Umeå och även en Umeåhelg hos Emma och Nisse. :)
Svea har varit på minisemester med mormor och morfar i Skellefteå och senare i sommar ska vi ner till Hallsta samt hinna med Lycksele. 

När skolan sen börjar om så går jag upp till 80%. Känns superkul! Jag är tillbaka. Och jag får ta allt i min egen takt. 

Jaja.. Bjuder på lite sommarbilder. 

/Linda 





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar