fredag 28 november 2014

Julen närmar sig

Dagarna avlöser varandra. Vissa dagar är bra. Andra är mindre bra. Men det går ändå. Jag klarar det här. Inom tid så ska jag vara tillbaka.

Att skapa, pyssla och pynta ger mig glädje. Likaså familjen och vännerna. Lugna möten med fika, spel och mys. Inga större ansträngningar. Men så underbart att få prata. Jag börjar sträcka mig ut till vännerna mera nu. För att träffas och ta igen tid. 
Jag är redo för det. Inte alla dagar. Men fler dagar än innan.
Jag är så glad över dem som förstår, väntar och ger mig tid. Tack. :)

Julen står inför dörren och jag har skapat små vrår i vårt hem med vinterljus och ett vitt landskap. Är inte en klassisk julmorsa. Jag har min jul på mitt sätt. :)
Vitt, sprakande och grafiskt. 

Helgen bjuder på möten med fina människor, lugn med familjen, skyltsöndag och hästridning. <3
Sånt som ger ro. 
Ro för återhämtning. 

/Linda






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar