torsdag 4 december 2014

Tänka på annat

Det är för mycket just nu att jag inte ens kommer att försöka skriva något om det. Det får komma sen. Känner mig stundtals väldigt tom och det kan nog vara bra med tanke på omständigheterna.

Det jag gör för att tänka på annat är att se och röra på det jag är intresserad av. Design är en sådan sak. Jag är faktiskt så intresserad att jag kan gå in i en affär och se på en pryl och se vilken design det är. Så nu har jag gjort ett djupdyk i designträsket och hittar några nya favoriter tillsammans med dem jag redan älskar. 
Det är mest inredningsdetaljer som mina ögon glittrar för. <3 
Fina former och en känsla som varje pryl ger mig. Jag älskar det! 
Och det är en bra flykt från min verklighet som jag just nu inte kan ta tag i.
Verkligheten får avvakta.. Tills jag vet mer.

Mina designfavoriter i inredningsvärlden är:

Bloomingville
House Doctor
Ferm living
Design house Sthlm 
Menu
Kähler
Design letters
SuperLiving
House of Rym
Bruka
Madam Stoltz
Rotor
Cult
Hubsch

Sidor som royaldesign.se och rum21.se har väldigt mycket av de flesta av dessa prokukter. <3
Även Mio i Piteå har mycket HouseDoctor och Bloomingville. Har petat på grejerna många gånger nu. Hehe.. 

Bjuder på några bilder av favoriter. <3













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar