söndag 21 december 2014

Bakning och paket

Helgen har bjudit på en massa fina stunder.
Och än är det inte slut. ;)
Vi är hemma nu och Svea sover vidare från bilen och till sängen. Tröttmössan.
Hon har busat så mycket i helgen så jag förstår att hon är supertrött. <3

Idag vaknade vi upp i världens skönaste sängar på hotell Storforsen. Sen åt vi frukost och packade ihop för hemfärd.
Gjorde ett stopp hos mormor och morfar (hela dagen) och Svea hjälpte mormor att baka saffransbullar. :)
Vi har myst, sovit middag (jag) och lekt.
Svea har bjudit på många maträtter och studsat runt med sina små plasthästar som är favoriterna just nu. 

Nu är vi då som sagt hemma på Lokgatan och jag ska plocka undan packningen och sen slå in de sista julklapparna. De ska vara klara idag. Har jag bestämt. :) 

Jag längtar till julafton som fan.. Som ett barn alltså. Hehe.
Och jag längtar efter min fina Jennifer som kommer med tåget imorgon. ÄNTLIGEN! <3

Nä.. Dags att sätta igång.
Jättefin helg. Och jag känner mig stark. 

/Linda 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar