måndag 15 december 2014

Så där ja

Nu börjar det reda upp sig med sjukdomar här hemma. ;)
Lillans astma är under kontroll och hon är pigg som en lärka.
Och jag har också börjat känna mig piggare. Jag orkar mer för varje dag som går och jag mår bättre.
Jag kan se framtiden igen. Jag ler och skrattar, och menar det. ;)
Hoppas det håller i sig och fortsätter att gå uppåt. 
Tröttheten sitter i men jag börjar absolut resa mig. Sakta sakta.. Jag är på väg. :)

Julen är nära och jag bara ääääälskar det. <3
Bästa tiden på året. 
Längtar och ser fram emot julen så enormt mycket.

I helgen har vi varit i Kåbban och hängt med bästa folket. Härligt! 
Vi käkade grötmiddag och mådde gott.
Tack än en gång. 

Denna veckan bjuder på mycket skoj. Middag med släkten idag.. Trevligt fika imorgon. Och på torsdag ska jag tatuera mig och gå på bio. <3
Mycket kärlek denna veckan. 
Och jag orkar äntligen ta emot den. 
Jag orkar träffa nära och kära igen. 

/Linda 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar