söndag 7 december 2014

10 dagar

Om 10 dagar (ja för klockan är över 00:00) så är det dags för mig att tatuera mig igen.

Min underarm ska bli klar och ett projekt är färdigt. :)
Sen kommer överarmen men det blir en annan resa.
Min underarm pryds av bilder från mitt liv. En hyllning till min älskade dotter och nu fortsätter den hyllningen men också även med andra betydelser.
Bland annat från det kapitlet från mitt liv, som är nu.
Det kommer för evigt att prägla mig.
Också, på sikt, stärka mig.

Mina tatueringar är enormt betydelsefulla för mig. 
Ett liv, ens inre känslor och bilder... Målat på sin hud. Det är stort, vackert och meningsfullt.
Och det behövs just nu.
Mycket för att få en symbol för det jag kämpar med och för. 
Och också för livet, kärleken och min resa tillbaka till mig själv.
Jag är inte jag utan mina färgstarka armar. 

Love the skin your in. 

/Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar