onsdag 23 april 2014

Hem

Dags att berätta..

Detta är så sjukt stort.
Vi är enormt peppade och glada över de beslut vi ha tagit. Nu jäklar händer det! VI FLYTTAR TILLBAKA TILL NORR! Till Älvsbyn. ;)
Vi trivs bra i Holmsund. Men under en längre tid har saknaden efter familjen, tryggheten och livlinorna varit stor. Allt för stor.
Så vi började planera och startade ett sökande efter att få flytta hem. Det har varit en process.
Men nu är vi där!
Ser fram emot det enormt mycket. Även om jag känner en bitterljuv känsla också. För jag trivs på mitt nuvarande jobb. Men det finns annat i livet som lockar och drar mer nu.
Så.. Vi flyttar hem! ;)
Och hus blir det! 
Vårt egna hem.. 
Jag sa en gång att vi nog aldrig flyttar hem.. Men.. en längtan hem som jag aldrig trodde att jag skulle känna, kom också.
Så vi bestämde oss och agerade. Och nu är det officiellt. :)
Vilken underbar resa som börjar nu.
Nu kommer vi hem igen efter 7 år i Umeå.
Till nya arbeten och ny vardag. :)
Hem till Älvsbyn.
I början av juni är det dags.
Hem till bojn. ;)

För det är ju dit man kommer när man kommer hem..

Puss /Mama Linda
Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar