söndag 27 april 2014

Nu gör vi det här

Min formsvacka är påtaglig men tur det finns bra och supereffektiva Anna-Lenor som kan det där med att muntra upp, peppa och få en att se framåt. Tack! :)
För framåt ska jag.. Hemlängtan är enorm för att vi är nära nu.
Nära den stora flytten hemåt. 
Jag ska bara stå ut, packa och köra 150 rakt fram och fan inte titta tillbaka. 
Nu gör vi detta!
En månad. Det fixar jag. Jag måste fixa detta. DET ÄR SÅÅÅÅ ENORMT MYCKET ATT GÖRA. 
Packa, umgås med så många som möjligt, packa, jobba, packa, ha middagar och personalfester med jobbet, packa, knytkalas med de bästa, packa avtacka de som går i pension på jobbet, packa, klassåterträff, packa, mamma och pappa på besök, packa, eventuellt träffa våran föräldragrupp, packa, familjedag med Sveas förskola, packa, examen... Och sen..
Sen kan vi flytta. ;)

Herregud.. MajMånad kommer vara intensiv. Intensiv som fan!
Men det är värt det!
Allt är värt det.
Vi, jag och familjen är värd detta. :)

Nu kör vi!

Puss /Mama Linda 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar