fredag 25 april 2014

Slut på veckan

Arbetsveckan är slut och fredagen är här. Grymt skönt.. Men samtidigt lite trist.
Gubben jobbar helg och natt. :( Blä..
Men men.. Det är bara att göra det bästa av situationen. Jag och Svea får dra ut på egna äventyr. ;)

Ikväll har jag haft tråkigt i min ensamhet så jag roade mig själv med en liten filmserie på instagram. :) haha..
Temat var: sånt jag tänker på!
Riktigt roligt.
Jag är en sån som gärna bjuder extra på mig själv. Mest för att visa att det är lugn att driva med sig själv, tänja lite på "gränserna" och vara lite "to mutch". :)
Det finns en ram att hålla sig innanför.
Men det har jag ingen lust med.
Kikar gärna utanför boxen. Och mår jävligt gott medan jag gör just det.
Jag har inga problem med att bjuda på ett skratt. Och om ni skrattar med mig eller åt mig spelar heller ingen roll. :)
Jag trivs bra med mitt knäppa och knasiga jag. Och det är huvudsaken.

På instagram heter jag @mopsmorsan.
Kontot är låst. Men skicka en förfrågan bara så får du hemskt gärna följa mig.
Ja okej.. Inte riktigt alla.
Inte de som jag tror har en baktanke.
Inte de som jag vet bara vill snoka.
Inte de som jag släppt taget om.
Inte de..
Tyvärr inte heller de som liksom åkt med i fallet. Men sorry. När skepp sjunker så gör även de goda det. 
Så är det.. 

Puss /Mama Linda 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar