söndag 1 juni 2014

Det här med inredning..

Har haft bloggtorka delux! Men har faktiskt en mycket rimlig förklaring. 
Vi bor i flyttlådor, jobbar, stressar och lever i ett litet härligt kaos. ;)
Så inspirationen till bloggande har varit enormt låg. 
Men nu börjar jag sakta vakna upp igen. 
Planerar så inni helvete inför flytten som sker nu på fredag. 
Och det största som ekar i mitt huvud är INREDNING. <3
Detta är alltså ett av mina absolut största intressen. Att få skapa, forma och få små stilleben, hörn och hela hemmet att kännas helt och precis som oss. :) 
Vårt eget hem.
Längtar ihjäl mig!
Här i lägenheten har jag haft lite inredningstorka. Vi fick inte sätta upp så mycket på väggarna och mina saker gjorde sig inte så som jag ville eftersom resten av lägenheten inte var i tipptopp.
Så kommer det inte vara nu. Allt kommer se helt jävla fantastiskt ut!
Min skalle går på högvarv och skapar inredningsbilder i turbofart.
Igår gjorde jag om en lampskärm och idag har jag gjort om en tavla. :)
Samt skrivit ut en massa motiv som jag sen ska rama in! Jag måste köpa fler ramar!
Och senare idag ska jag klä om stolar. LOVE! 

Stilen på vårt hem blir blandad och mycket personlig. Det är så jag funkar. Gör det helt på mitt sätt. Inte på Ikeas sätt. ;) men dock finns det en jäkla massa ikeasaker. Men de kombineras med en mycket blandad kompott. 
Retro, gammalt, nytt, färg och massor med mönster. Mycket djur och MYCKET med träd. Och MASSOR MED HORN! Rådjur, ren och älg. :)
Prickar, ränder, grafiskt och fårfällar.
Vitt, svart, rött, grått, marinblått, grönt, lila och orange är färgerna ni kommer hitta i vårt hem. <3

Nu jävlar ska här skapas. Det kliar i fingrarna. 
Så framöver blir det mycket husbilder och inredningsbilder. ;)

Puss /Mama Linda






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar