lördag 28 juni 2014

Härlig helg

Helgen är ju inte slut än men det är nog dags att uppdatera sig så att man inte behöver skriva en ännu längre novell sen. ;) Har en jävla tendens att bli så. Hehe..

Svärmor och svärfar kom igår. Vi har haft det så himla mysigt. Igår myste vi bara på här hemma. För de kom ganska sent. 
Svea har härjat och spelat teaterapa. Det bästa hon vet är när det är folk här.
Sköning! 
Hon babblar och visar och busar och trixar. :)

Idag har vi gjort en massa trevligt.
Först tog vi en cykeltur till lomtjärn för att kolla in lite loppis och leka lite i lekparken.
Sen golunch på världens bästa café. Centrum såklart! <3
Efter det så shoppade jag, mamma och svärmor loss medan de andra drog tillbaka hem och sövde Svea. ;)
Jag köpte ett par blå jeans, ett par zebrajeans och en assnygg kofta. 
Jag är helt kär!
Nya servette blev det också. Svart/vit randigt såklart!

Vi drog sen tillbaka hem till oss och väntade in att Svea skulle vakna.
Sen åt hon mellis och strax efter det så drog vi alla till Södra för att säga HEJ till Maria och Erik. Trevligt!
Vi stannade där ett tag och vände sen kosan hem än en gång.
Väl hemma så har vi lapat sol, lekt med en busig unge, flugit drake, lagat jävligt god mat (glillat), sett lite tv, sett Sveas dansuppvisning, promenerat och bara surrat. 

Svea håller i underhållningen och surrandet. Hihi.. Hon är verkligen helt fantastiskt och så himla duktig. Snacka om social. Min solstråle! <3

Nu är jag sjukt trött men grymt glad.
Ser fram emot morgondagen. :)

Puss /Mama Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar