tisdag 24 juni 2014

Tankad med glädje

Idag har vi haft folk här. Minst sagt! Och det är såååå roligt. ;)

Strax före 10:00 kom mina fina kusinbarn hit och vi drog vidare för att Erika skulle tatuera sig. Jag agerade moraliskt stöd och blev såklart sugen på en till tatuering i samma veva. Men det blir till hösten. ;)

Erikas tatuering blev GRYM! Efter gaddningen for vi och handlade som snabbast och sen hem igen för att koka ihop nå lunch.
Runt 12:30 kom Anna och Henke på kaffe, fika och surr. Jag och Anna planerade vilda och färgglada frisyrer. Nästa vecka smäller det. ;) hehe..
Lila blir det! Kanske även blått.. Moahahaha! Först ska vi bleka skiten ur håret. Eller i alla fall mina toppar. ;)

Sen kom Kersti, Rikard, Moster och mamma indroppande efter varandra. Ni var efterlängtade. Senare tittade även pappa in med middag. ;)
Och sen ikväll kommer Lotta för filmkväll. Ska äntligen få se Frozen. Tjoho!

Jag älskar detta. Att ha alla så nära.
Folk droppar in på kaffe och man får surra och planera för en massa kuligheter. Love IT! <3
Man får ventilera och Svea älskar att ha alla här. Snacka om social unge. 

Imorgon blir det stan med mamma. Ska bli så härligt att strosa med henne. Det var inte igår. Men först måste jag till muttdoktorn. Mindre jävla kul. :( men men.. Det måste göras. Tyvärr. 
Sen ska vi bara snacka en massa skit och klämma på fina saker. Höhö!
En mammadag. Det behöver jag.
Bästa fina mamma. <3

Känner mig trött men jävligt full av kärlek och värme. Full i känslor. Bra känslor. 
Allt tack vare er. Familjen och vännerna.


För det är ju hit man kommer när man kommer hem


Puss /Mama Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar