tisdag 17 juni 2014

Bomull

Jag har fått en bädd av bomull som ligger kring mitt hjärta sen vi flyttade hit till detta fantastiska hus. <3
Jag känner mig lugn, stark och full av ork även fast jag faktiskt har en clementinstor cysta på min äggstock som gör väldigt ont vissa stunder. Det går som bra ändå. 

Idag har Tomas klippt med våran nya gräsklippare för första gången. Samt trimmat med den nya trimmern som min söta morfar kom med. ;)

Och besök har vi också haft. 
Anna och världens goaste Orre kom först. Sen kom Lena och finaste Alfred strax efter. Vi har världens bästa ungar.
Lena och Alfred stannade ända till kvällsvällingen och vi käkade en god paltmiddag tillsammans. <3
Där emellan hann även min morbror, morfar och mamma droppa in också. ;)

Jag, Lena och våra glada kids har lekt och tjoat hela eftermiddagen. Så jäkla kul. 
Det är så skönt att vara tillbaka och kunna surra med sina fina polare igen. 
Tack igen tjejer! <3

Efter Lena och Alfred sagt hejsvejs så var det sovdags för Svea. Hon somnade relativt snabbt och sen har jag och Tomas grejat ute. Han har trimmat och jag har vattnat blommorna och spolat av altanen från all jävla pollen. 
Det är så mysigt att vara ute och fixa på kvällarna. Jag älskar att vattna blommorna. Kan stå och spraya hur jäkla länge som helst. <3 
Frihet och total avslappning.

Jag har även köpt blommor till mig själv för att jag är så jävla bra. Hehe.. ;)

Bilden på kidsen snodde jag från Anna. Sorry. ;) hihi.. 


Puss /Mama Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar