torsdag 26 juni 2014

Gott och blandat

Idag har det varit en dag med både städ, stök, lunch på Centrum, storhandlande, blomshopping, dukande, besök och kalasande. ;) 
Lite gott och lite blandat. 

Morfar har fyllt 79 år och det firandes här hemma hos oss med de närmsta. 
Jag drog fram finservisen som vi käkade smörgåstårta på. Gött! 

Imorgon blir det också en hel del gott och blandat.
Svärmor och svärfar kommer på eftermiddagen och Sara med familj på förmiddagen. Svea kommer lysa som en sol hela dagen. 
Kan tänka mig att det blir en sån där dag då hon inte har tid att sova middag. ;) hehe.. 

På tal om något heeeelt annat. Jag tror jag har bestämt mig för vilken klänning jag ska beställa till våran 50-tals fest nu i Juli. Tjuvtitta får ni göra här nedan. ;)

Puss /Mama Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar