söndag 22 juni 2014

Strejk

Ibland får jag så här..
Skitont i magen och allt otrevligt som hör till. :( 
Jag är ju mjölkproteinallergiker och superkänslig för mjölk. Antar att det är just det som är boven även denna gång.
Men jag är också väldigt trött. 
Tror nog att det är en äcklig kombination av mjölkmagenfrånhelvetet, enorm trötthet efter flytten och en ensam söndag då gubben jobbar just idag. 
Urk..

Kroppen säger: "NEEEEEEJ! NU ÄR JAG LESS PÅ ALLT DU ÄTER, ALLT DU STRESSAR, ALLT DU KONKAR OCH BÄR OMKRING PÅ, DIN CYSTA, DIN OFÖRMÅGA ATT SOVA ORDENTLIGT OCH DIN EVIGA ToDoLista! SÅ FUCK YOU LINDA! NU STEJKAR JAG!
STREJK!"

Så idag är min kropp i strejk. Och hur häver man en sådan?? Vette fan?

Ja ni. Detta var ju muntert. 
Vet ni vad er kallas? 
Jo.. LIVET. ;)

Puss /Mama Linda





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar