lördag 21 juni 2014

Dags att knyta sig

Trötter.. Ja men något enormt.
Fattar inte vad det är med mig? Trött hela tiden.
Eller vänta nu.. Kan det vara för att vi flyttat för ett litet tag sen och packat upp allt på typ 1,5 vecka?!
No shit!
Kroppen börjar streta emot.. Och jag fattar varför. 

Idag då vi kom hem från Södra så hängde mormorn och morfarn på. De var med Svea medan jag och Tomas städade som nå jäkla galningar.
Både över och undervåningen. 
SHINEs BRIGHT LIKE A VAGINA! Eller nått. ;) hehe..
Skönt att få det gjort.
Nu ska bara allt jävla skräp köras iväg på tippen, trappen ska bättras på i färgen, bron och altanen ska oljas, de nya brädorna kring garaget ska målas och bodan likaså. Men vi är fan på gång! 
Allt flytteri är då klart och alla prylar är på plats. Och allt är RENT som fan! :)
Yes!

Tror ni vi orkade laga middag?
Svar NEJ. Det blev takeaway. Så jävla gött!

Bjuder på bilder på min älskade Svea från gårdagens midsommarfirande. <3
Samt på en härlig bild från ikväll när jag var klar med allt stök och städ och sjönk ner i fotöljen med ett glas rosé och en inredningstidning. ;)

Puss /Mama Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar