fredag 20 juni 2014

Inredning och midsommar

Fy tusan vad jag är trött. Zzzzzzz...
Men jag hade tänkt orka blogga ändå. ;)

Ligger här i mamma och pappas husvagn som är uppställt i södra Vistträsk hos bästa Maria och Erik.
Dagens midsommarfirande har varit helt underbar. :)
Men en massa mat och lekar samt sång och dans runt en fantastiskt vacker midsommarstång.
Och sällskapet har varit det bästa. <3
Barnen har lekt så att Svea inte hade tid att sova middag. Hehe..
Men hon somnade pladask runt 18:30.

Nu ligger jag och snusar på henne och hör hennes djupa andetag. 
Jag är också trött och har checkat in för idag.
Gårdagens inredning av vår övervåning känns i kroppen idag så jag är trött och sliten. 
Att sova är den bästa medicinen. ;)

Slänger upp några bilder på vårt gästrum, kontor och vardagsrum på övervåningen. 
Samt några på vårt fina midsommarfirande. 

Världens bästa helg. Tack alla inblandade.
God natt!

Puss /Mama Linda


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar