måndag 30 juni 2014

Vi har semester

Fan så härligt det är med semester.
Man gör lite som man vill, när man vill. ;)

Idag har vi varit till Lomtjärn, käkat lunch på mormorns kafé, busat så inni bomben, haft besök, badat, färgat hår och mått allmänt jäkla väl. ;)

Imorgon bli det cykeltur, lite ärenden för mig med bland annat frisörbesök samt ledig dag för pappan i huset. Så vi ska pyssla på med lite av varje. Bland annat slipa och måla en fantastiskt snygg stringhylla. Mattsvart ska den bli och pryda vårt sovrum. 
Förhoppningvis får vi även middagsbesök. ;)

Nu har jag äntligen slutat ha klänningsångest och beställt en underbart vacker 50-talsklänning. 
Kärlek! 
Nu ska jag bara fixa blommor till håret, smycken och kolla in dojor såklart. ;)
Tomas outfit är under bearbetning.
Hehe.. Men hawaiiskjorta blir det nog. Så coolt! Och polisonger som inte är från denna värld! Love! <3
Planerar och skriver listor inför vår fest. 
Ska kolla upp karaokemaskin och sånt till veckan. Och handla lite pynt och plastglas/tallrikar på våran IkeaTripp.
Det närmar sig. ;)

Nu måste jag duscha ut hårfärgen innan jag blir jävlat flint!


Puss /Mama Linda






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar