lördag 14 juni 2014

Hemma!

Fy fan vilken härlig, jobbig, underbar, ledsam, rolig och varierande vecka jag har haft. :) Väldigt blandade känslor.

Igår blev jag avtackad på jobbet.. Många tårar. Sen hade vi personalmiddag på Norrlandsoperan och jag var sjukt jävla snygg. ;) det var trevligt och gott.
Sen mötte vi upp brudarna och gick på Peppes och sen på Bishops.
Så jävla roligt och trevligt. En perfekt sista kväll i stan. Tack alla! <3

Idag var det skitjobbigt att lämna min Emma.. Bölade först till OK. Där skärpte jag till mig. Sen bölade jag från OK till Biltema. Då skärpte jag mig igen.. Sen så ringde jag Lena då jag lämnade Biltema så att jag slapp gråta. Men sen efter jag pratat med henne klart så bölade jag lite till för att jag lyssnade på HALO i telefonen.. Fan! ;)

Väl hemma så packade jag ur bilen och sen drog jag till Arvidsträsk där resten av familjen höll till. Där käkade vi gott och sen drog jag och Svea hem till huset för att sova.
Senare ikväll kom Lena förbi. Vi har käkat melon och plommon så att vi kommer fjärta på oss. Jisses så gott!
Och jisses så fantastiskt trevligt det var att få träffa Lena igen. Nu blir det täta träffar må ni tro. ;)

Imorgon kommer pappan, Nenne, Lotta, Lena, Alfred och Markus.
Så kul! 

Det var så jävla skönt att öppna dörren till huset idag. Nu är jag hemma. Där hjärtat är. Lycka! <3

Puss /Mama Linda








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar