söndag 29 juni 2014

Varmt och skönt

Idag kom äntligen solen på riktigt. Hoppas det håller i sig. :)
Svärmor och svärfar har farit hem. Grymt trevligt att ha er här. <3 tack än en gång för att ni kom.  

Svea har invigt sin nya pool och ikväll blir det grillning här på Lokgatan. Igen! ;)

Annars har vi varit ute största delen av dagen och lekt. 

Jag har enorma problem att välja klänning till våran stora 50-talsfest som går av stapeln i slutet av juli.
Först hade jag bestämt mig för en navyklänning i pennkjolsmodell.
Men min onda endometriosmage behöver vidd i kjolen och inget får
sitta tight över de nedre regionerna. Bekvämligheten först. ;)
Så just nu velar jag fram och tillbaka mellan en blommig och en plommonfärgad 50-talsklänning. 
Ikväll ska jag försöka bestämma mig för jag måste skicka efter den. 
I-landproblem DELUX! 

Puss /Mama Linda 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar