måndag 2 juni 2014

Det händer grejer

Nu händer det grejer i huset.
Sambon valde att stanna i norr och tapetsera. Och hej och hå vad det går undan. Fondväggen i vardagsrummet är redan på plats. ;)
Mormorn har även varit förbi med Sveas fina utemöbler som hon har målat.
Grymt bra blev det! <3

Svea verkar piggare. Ingen mer spya men dock rätt så dålig matlust. 
Däremot mår jag inge vidare bra alls.. Urk. :(
Men vi har då lyckats tvätta all kräktvätt och varit ute ett tag har vi också. 

Jag vet inte om jag mår illa för att jag har magsjuka eller på grund av min jäkla cysta som jag har på äggledaren. Den kräks jag av då och då. Och just nu värker det väldans mycket. :(
Så vette fan??
Men hursomhelst så mår jag då bajs..

Men man kan ju glädja sig över att sånt här inte sitter kvar så länge. Och att huset är helt jävla fantastiskt! :))
Men imorgon blir det till att vara hemma och kurera oss. Så att vi inte smittar ner någon annan stackare.. 

Puss /Mama Linda 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar