måndag 2 juni 2014

Jag tänker vara besvärlig

Jag tänker vara besvärligt, ta plats, höja min röst och ALDRIG backa.
Och många håller min hand då det blir läskigt. :)

När man funnit sig själv så faller väldigt mycket på plats.
Jag har blivit stark. Ja helt otroligt stark. 
Jag skulle ALDRIG göra något jag inte vill. Förr hade jag lätt släppt efter för grupptryck. Och har gjort det väldigt många gånger.
Men inte nu. Aldrig mer!

Jag skulle aldrig släppa in folk på livet som jag lämnat. Ingen ide att ni ens försöker. Bered er på att mötas av en vägg av total avvisning. BIG TIME!
Jag skulle aldrig sitta tyst och lyssna och se på Bullshit and Crap utan att höja rösten och tala. 
Jag skulle aldrig ändra den jag är för att passa in. Det har jag gjort hela min uppväxt. No way att jag gör det igen. 
Jag kommer aldrig att skämmas för den jag är, hur jag ser ut eller det jag väljer att göra här i livet. Livet är för kort för att vara någon annan än sig själv.

Ni som har orken kan prata skit, snoka, konspirera, koka ihop, skriva mellan raderna och manipulera er in bakvägen bäst fan ni vill.
Men det biter inte. Och kommer aldrig att göra det. IN kommer ni aldrig. 
Har man sitt på det torra så behöver man inte vara orolig. 

Nu längtar jag hem något enormt mycket. Kommer bli intressant på många sätt. ;)

Puss /Mama Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar