torsdag 12 juni 2014

Mycket

Det har varit mycket dessa dagar. Måste ärligt säga att jag känner mig lite dränerad på energi. 

Skolavslutning, flyttstäd, shoppande till huset och till morgondagens avtackning.
Rakande av sidecut och hårfärgning.
Jag har även köpt presenter till Sveas förskolefröknar och lämnat det.
Och det blev även lite mera handlande till morgondagens middag (nagellack, lila färgbomb och lösögonfransar).. 
Jag har knåpat ihop 5 blombuketter också. 
Sen ska jag lämna nycklarna till lägenheten imorgon samt springa på systemet.
Före det är det planeringsdag på jobbet och jag ska packa ner och rensa bland allt mitt material och jobbkläder.. Samt avtacka mina fina kollegor. <3
Sen hem till Emma och Nisse och fixa till sig inför kvällen. Sen blir jag upphämtad av Frida och drar vidare in mot stan. Först en stopp hos en kollega och sen blir det middag på Norrlandsoperan med jobbet och sen kommer tjejgänget och då går vi vidare för en drink och surr på någon lugn krog.
Och på lördag ska jag proppa in det sista i min överfulla bil och köra 30 mil hem..
Först ska jag böla och kramas..
Andas..
Känslorna är utanpå. Det är så nära nu. 
Jag älskar mitt Umeå. Men det är så jävla dags för mig att dra hem.

Veckan har varit fullsmockad med görande men den har också varit väldigt skön och lugn. Hemma hos Emma och Nisse har vi bara myst, sett film och käkat enormt gott. Underbart! Jag har fått den bästa möjliga sista veckan här i stan.
Tack! <3

Imorgon går jag ALL IN på outfit, hår och glam! Jag ska lämna med flaggan i topp. Hahaha! ;)

Naglarna är kickass och de för tankarna på annat än den enorma separationsångesten jag känner..
Andas. Jag andas. 

Puss /Mama Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar