onsdag 25 juni 2014

Gåvor som går in i hjärtat

Jag får erkänna att jag varit lite blödig nu ikväll.. Man blir lätt det då man har så fina vänner. <3

Fick en pysseltidning av bästa Maria idag. Så jäkla mysigt. Kommer aldrig somna för jag kommer läsa ihjäl mig. Så ska jag tacka eller gråta? ;) hehe..
Tack!

Sen hämtade jag posten ikväll. Vi glömmer den typ jämt för vi har inte fattat än att vi för fan har en brevlåda! Haha!
Men nu kom jag då ihåg det. ;)
Och i brevlådan låg ett fint kuvert. 
Och i kuvertet fanns ett presentkort.
Ett presentkort från världens bästa Frida.
Min kollega från Storsjöskolan i Holsmund som nu på allra bästa sätt kommer att ta min plats på mitt gamla arbete. <3 För att hon är så jävla bra och så ENOMRT duktig på sitt yrke. 
Presentkortet var från en sida som säljer extremt fina rockabillyklänningar som jag har spanat på mååååånga gånger!
Och nu ger hon mig en! Tokfia! 
Tusen miljoners tack!
Är helt tagen.. Helt mållös.
Så jävla glad och rörd..

Tack tjejer.. 
Ni avslutade denna dag på allra bästa sätt. <3

Puss /Mama Linda 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar