onsdag 4 juni 2014

Lite jobb sen sista rycket

Jag tror att jag är vaken.. Men det är svårt att säga. Hehe.. ;) trött som fasen.. skitcystan är då vaken och värker på som vanligt.. Jävla grej alltså!
Funderar på att låta min sjuksköterskeVän Anna-Lena få göra ett operativt ingrepp på den som examensjobb? Vad tror du?
Med ett sugrör, nål tråd och jävligt mycket sprit så kan vi nog fixa bort den på nolltid? ;) 
Eller så går jag till läkaren på min utsatta tid i slutet av juni? Det är ju också ett allternativ.. ;)

Jaja.. Dags att gå upp och jobba lite. Sen ska jag på Sveas förskola och hämta alla tusen saker hon har där. 
Sen hem, packa kläder, ta det sista i toan och röja lite i garaget. Sen inväntar vi Pappsen med lastbilen.
Nu jävlar händer det! Imorgon drar vi!

Och helst vill jag ha en hel skock med folk som står på våran infart när vi kommer inrullandes med lastbilen. 
Med fanor (inte ballonger, jag hatar ballonger) champagne och tomtebloss! Och de ska sjunga nån pampig sommarvisa i kanon!
Ge mig en välkomskommite! ;) hihi!
Snälla?! 

Nä fan.. Nu måste jag rusa. 
Det blir helt klart en torrschampodusch och inte en vanlig dusch. ;) 
Vem fan har tid med sånt svammel som hygien? 

Nedan är en bild på en glad unge som igårkväll gungade hos mormor och morfar. Det är kärlek det! <3

Puss /Mama Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar