tisdag 10 juni 2014

Så jävla död

Jag är så trött att jag nästan är arg. ;)
Hehe..
Flyttat hela helgen och jobbat som en jävla maskin och lyckats färdigställa hela nedre plan. Ja! Ner till minsta äggkopp och strumpjävel. Allt är på plats! ;) sen så körde jag tillbaka till Umeå i söndags.. Hela 30 mil. För att jobba min sista arbetsvecka. 

Idag gick jag upp 05:30 och gjorde mig i ordning för jobbet. Sen jobbare jag och spelar brännboll med kidsen. Lärarna mot 6orna. Vi vann! Hehe.. :)

Sen drog jag och Emma och flyttstädade lägenheten. Det tog fyra jävla timmar! Vi trodde vi skulle dö. Men överlevde. Hehe.
Nu har vi ont i hela kroppen och håller forfarande på att dö.
Men oj vad roliga och helknasiga sånger man kan hitta på när man är frustrerad över rengöring av element samt nedskruvande av plafonder. ;) hehe..
Shiiit! Värsta skiten ever är det att flyttstäda. Men nu är det gjort.. Och min kropp värker lika mycket som om jag hade sprungit 5 mil!
Inte för att jag vet det. För jag har aldrig sprungit ens 1 mil och tänker fan inte göra det heller. Men typ så känns det nog i alla fall. ;)

Nåväl.. Väl tillbaka hos Emma och Nisse (där jag bor nu min sista vecka i Umeå) så har Emma färgat mitt hår och rakat min sidecut så fin. Hihi..
Och imorgon är det dags för skolavslutning. Många tårar lär rulla ner från kinderna. Snyft.. Mina fina kids.

Nu ska jag sova. För jag somnar medan jag skriver och det är fan inte okej! 

Puss /Mama Linda 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar