måndag 23 juni 2014

Vänskap

Vänskap.. Ja det är fan ett av livets stora glädjeämnen. ;)
Idag har det varit mycket av den varan.
Mi och Lars har varit hos oss hela dagen.
Så himla trevligt! <3
Dem kan man ju ibland sakna ihjäl sig efter. Tur att de hänger i Arvidsjaur rätt ofta. Gillar! 

Vi har käkat på Centrum, strosat på byn, promenerat och käkat igen. 
Mycket surr och många skratt. Tack!

I telefonen kom det fina sms som jag såklart missade. Sorry Anna!
Samt bioplanering med min Lena! Som vi jobbar på. Hehe. Tider, jobbande pappor och kids är ett pussel ibland. Men Luleå blir det! Förhoppningsvis nästa vecka!
På fb kom det härliga inviter. Det blir film imorgon med Lotta. ;)
Och ikväll ringde bästa Maria och jag fick mig en boost av härligt surr av en vän som jag tycker mycket mycket om.
Vänskap.. Jag har de omkring mig som stärker mig. De som ger kraft och inte tar den. 
Vi ger, vi tar och vi DELAR. <3
Stärker varandra. 

Ser enormt mycket fram emot veckorna framöver. Min Emma kommer till Piteå. Äntligen!
Och i juli ska vi ha en stor 50-tals fest här hemma. Då får jag krama på min Mia och förhoppningsvis min Ida igen. Hoppas!

Imorgon ska jag följa och vara tatueringsstöd. ;) Och på onsdag ska jag tillbaka på Gyn och sen gå på stan med mamma. Så jäkla härligt! Stan alltså! Inte Gyn.. :(

På torsdag ska tjocka släkten komma hit och vi ska fira morfar med tårta och paket. Härligt! Vi hoppas på sol så att vi kan sitta på altanen någon himla gång!
Och på fredag kommer Sveas farmor och farfar hit. Så kul! <3 

Fina dagar har varit och fina dagar väntar oss. 
Vi trivs så otroligt bra.
Och jag börjar ändå känna lugnet trots att vi har kört stenhårt med att få iordning huset så att min hjärna och kropp nästan pajade. ;) Men nu efteråt är det ändå skönt att det mesta är klart. 

Jag uppskattar och värderar familjen, vännerna och detta hus så enormt mycket. Min trygghet..
Ni gör mig helt jävla komplett. :)
Tack!

Och imorgon kommer även bästa Anna och Henke på en kopp kaffe här på MIN Lokgatan! ;) VÅRAN gata!
Lokgatan är tydligen ett poppis ord nu för tiden. Hehehe.. 

Puss /Mama Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar