onsdag 6 augusti 2014

Jobb, svett och träning

Jobbar som en tok och svettas ännu mera. ;)
Det är kul.. Eller värmen är inge vidare rolig men det funkar ändå. 

Fyller år på måndag och har fått (på begäran) nya trängskläder av Tomas. :)
Min elaka endometriosmage måste röra på sig. Och min onda rygg måste bli stark. Resten skiter jag i.
Men träna ska jag.
Men fan i helvete att jag tänker väga mig och skriva hur mycket jag går ner och lådsas äta nyttigt och se hipp och inne ut.
Nä! Jag ska träna för att jag är så helvetes otränad och har ont i kroppen på grund av det.
Har hållning som en ostkrok och flåsar som en grobian. Inte okej..
Och ont gör det.
Är trött, hängig och grinig.
Inte heller okej..
Så då är det dags att bli stark. ;)

Puss /Mama Linda 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar