onsdag 13 augusti 2014

Planering

Har suttit ett bra tag och planerat och läst lite litteratur inför morgondagens jobbstart. :) Bäst att ha lite kött på bena och ha något att tillföra redan från dag ett. 
Har många många tankar, idéer och förlag som jag ska lägga fram från mina egna erfarenheter. Man har ju ändå lyckats samla på sig rätt mycket i bagaget efter två år på samma ställe. :)
Har även införskaffat en planeringskalender och nya pennor. Viktigt viktigt! Hehe..

Ryggsäcken är packad och min pysselåda och smockfulla pärm står redo för att förflytta sig till Korsträskskolan. ;)
Stövlar, regnställ, fleecejackan, tjocksockar, jobbskorna och fingervantar är nertryckta i en påse och jag är grymt förväntansfull. Hihi..

Mitt nya jobb. Min nya utmaning.
Mina mål. Mitt nya fritidshem. <3
Dags att sätta lite prägel. 
Så fantastiskt roligt!

Puss /Mama Linda 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar