lördag 5 juli 2014

Åldersnoja och festivaldagar

Det var sjukt kul på gårdagens festivaldag. :) Dock fick jag åldersnoja när jag inser att alla småttingar i hemkommunen blivit stora. Hehe..
Och jag fick vara sur häxtant några gånger också.
Festivalen är drogfri och alkoholfri! Och då ska det banne mig vara så!
Blir skitputt när folk kommer aspackade och med alkohol till en sådan tillställning. Då har man inget där att göra.
Kalla mig tråkkärring om ni vill. Skiter jag i..
Jag har varit med. Jag fattar!
Så jävla längesen var det inte sen jag själv var tonåring och på partyhumör.
MEN det förstör för andra, för arrangörerna och för den tänkta kärnan med hela festivalen om alkoholen tar över den. 
Så kom nykter och lämna spriten hemma för helvete! 
Annars kan ni ju passa er för tigermorsan Linda! ;) I Will Hunt you down! Haha!

Idag är det den sista festivaldagen.
Och idag väntas MYCKET folk.
Kul!
Och det är gott om vakter, poliser och nattvandrare på plats. Superbra! De är enormt duktiga.
Och den värsta pitbullterriern av dem alla är också på plats... JAG! ;)

Bjuder på några blandade bilder från igår.
Samt på dagens kanelbullefrilla och min jobboutfit. ;)

Puss /Mama Linda 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar