lördag 12 juli 2014

Nattblogg med ett viktigt budskap

Nä fan.. Nu blir det nattblogg.
Idag kom vi hem från våran härliga semester. Har packat upp en miljon saker och tvättat två miljoner ton med tvätt. Suck.. 
Och nu kan jag inte sova av en rad olika anledningar som jag nu tänker rada upp..

1. Jag är pigg för att jag fick sovmorgon imorse. ;) Min kära mor tog Svea på morgonen och jag sov som en klubbad säl. För länge.. Är så van att inte sova länge. Så får jag sova till 10:00 så blir jag speedad på kvällen. ;) som en jättebebis.

2. Jag är kass på att sova själv. Tomas är och fiskar och jag ligger och planerar 50-talsfesten, löser alla världsproblem, räknar på en tatuering och syr gardiner. I huvudet! Då kan man fan inte sova! ;)

3. Jag har problem men min jävla kissblåsa. Den är till salu om någon vill ha. Eller jag kan gärna byta ut den gratis. Har en 100 årings blåsa i en 27 årings kropp. Fan!
Ska på utredning. Har förmodligen mycket med min endometrios att göra.
Har trängningar, värk, får springa på toa ofta och läker ibland som ett såll. Det bara kommer och jag kan inte hålla emot. 
Ja ni såg rätt! Jag kissar för fan på mig ibland! Kul! Nä..
Detta är ett väldigt vanligt problem bland kvinnor (både i äldre och yngre åldrar). Och än mer vanligt om kvinnan har fött barn. 
Men eftersom det är ett "kvinnoproblem" så pratas det sällan om det. Det ska hyschas och pyschas och tystas ner. Det ska vara skämmigt och absolut inget man yttrar ett enda ord om. Det är en skam!
Så fuck IT!
Jag pratar om det! För det måste fram i ljuset. För det är fan inget att skämmas för! Hör ni det?! Det är inget man rår för.

Så.. Hej jag heter Linda och är snart 27 år. Och jag kissar på mig ibland. Nästan alltid litegrann då jag nyser. 
Då vet ni det..

Så kissa på. Hej och hå!

Nu ska jag försöka sova. Men först ska jag kissa (inte på mig). ;)

Puss /Mama Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar