måndag 14 juli 2014

Idag och imorgon

Idag har jag jobbat min första dag efter semestern. Det har gått superbra och kommer gå ännu bättre imorgon då man börjar få in lite rutin. ;)
Känns bra att vara igång.

Har även hunnit handla lite till både Sveas kalas och våran 50-talsfest. ;)
Fixat tallrikar, glas och lite annat smått och gott.
Ska snart slå in Sveas presenter. För imorgon fyller våran lilla goding hela 2 år. 
Kan inte fatta att tiden gått se enormt fort.
Det är nästan inte möjligt. ;)

För två år sedan, denna tid så var Emma, Nisse och några fler polare hos oss och käkade och sen spelade vi lite tv-spel. Jag kände mig lite konstig och tyckte att mina konstanta förvärvar ändrade karaktär lite.
Och så var det. 
För dagen efter så kom hon och tog oss med storm. Våran Svea. <3

Två år!
Helt otroligt! :)

Har även fått upp min fina renoverade stringhylla idag. Tjoho! Så jävla snygg! In love! <3

Puss /Mama Linda










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar