lördag 18 oktober 2014

Jag går

Jag har börjat promenera.. Nästan varje dag. I början trodde jag att döden var nära och ville inte gå en centimeter bland bilar och oljud. Men jag har hittat en gångstig som är tyst och lugn. Där kan jag vandra fram och tillbaka.. Ibland tar jag andra vändor men oftast går jag på denna tysta avskilda väg. Oftast får jag vara helt själv förutom att min Svea är med mig i vagnen.. Där hon för det mesta somnar så gott medan jag sjunger lite. <3
Jag ska fortsätta med detta. Så ofta som möjligt. Det ger mig återhämtning, luft och tankarna kan få en chans att samla sig lite.

Idag promenerade jag långt och länge med min pappa och Svea. Så härligt!
Jag har hittat nått som ger mig en hel del god återhämtning. Det ska jag bygga på.
Jag ska fortsätta framåt.
Det måste jag.

/Linda 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar