fredag 26 september 2014

El förkyldo

Ja fy fan vad snorig jag är. 
Och fy fasen vilken skitmorgon det varit.
Svea vaknade 4:15 och Tomas drog iväg på jobbet strax efter.
Där är jag.. Knäckta morsan. ;)
Tur att Svea är så snäll. Hon låg i våran säng med mig och såg på Dora. Och jag kämpade på med min enorma trötthet.
Kl 6:00 kom mormor och räddade oss. Tack!!

Svea käkade frukost och sen vid 7:30 så somnade vi alla tre i storsängen.
JAG OCH SVEA SOV TILL 11:00!
Så underbart.
Dagen blev alltså bättre.
Jag har dock haft en rätt så dålig dag ändå. Känslorna är upp och ner.

Jag har varit enormt trött trots sömnen.
Svea drog iväg på utflykt med mormor och morfar medan jag duschade och försökte få ordning på dagen.
Men det är tyvärr lättare sagt än gjort då en är i mina skor.
En utmattad hjärna är en mycket skör hjärna. Den funkar inte som vanligt. Inte alls.. Är känslig för det mesta. 

Imorgon ska jag upp till kamp.
Ska och gratta en vän i Piteå som fyller 30 år. Jag har inte varit i större folksamlingar eller hälsat på någon förutom familjen sen jag blev sjuk. Förutom någon jobbig sväng på Ica då. ;)
Så det är ett stort steg och jag tippar på en kort visit. MEN JAG SKA DIT!
Är jättenervös men ska ge det ett ärligt försök.
Är ju bland folk jag känner mig trygg med och som vet om min situation. 
Det är bara låna sängen om det kniper. <3

Nu ska jag lägga spolar i håret. En kan ju i alla fall försöka vara lite kalasfin imorgon. Hihi..

Lite bilder på mitt halloweenpyssel och ett höstmysigt vardagsrum. 

Puss /Mama Linda 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar