torsdag 18 september 2014

En erfarenhet rikare

Att vakna i panik mitt i natten är ingen hitt. Det gjorde jag inatt. :(
Mina jävla "trauman" traumatiserar mig i sömnen. Fy fan!
Men nu ska de tas itu med. De ska bort! Jävla skalle.. 

Är på tatueringsjakt nu. ;)
Blir ofta väldigt sugen på att tatuera mig då jag går igenom eller har gått igenom saker i mitt liv. Såå.. Det är dags nu.
Fick en tid imorgon (en avbokning) men den tiden fick jag tacka nej till. 
Svärmor kommer imorgon. Ska bli så trevligt. :)

Men jag ska jaga vidare efter en annan tatueringstid lite längre fram. 
Ett steg för att vända blad. 
Den här tiden i mitt liv kommer jag aldrig att glömma. Den har präglat mig och kommer förändra mig och formar mig till en människa med en erfarenhet rikare. På gott och ont.. Just nu bara på ont. Men med tiden så ska det bli lättare och jag ska lära känna mig själv igen. Jag ska klara detta. Lära mig leva och fungera på nytt. Börja om på nytt. För det är så det känns.
Det har tagit stopp. Jag får backa, starta om och börja från början. Och först vila. För jag är så trött. 

Lika bra att sätta färg på känslorna och uttrycka det jag känner. Det gör jag på bästa sätt genom att tatuera mig.
Så får det bli. <3

Tre motiv ska avsluta min underarm. Då är den full.
Full med hyllning till min dotter, känslor, färg och med motiv som betyder enormt mycket för mig.

Det blir en diamant, en fjäril och ett ankare.
De betyder mycket för mig. Och jag tycker det är vackert. <3

Puss /Mama Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar