onsdag 10 september 2014

Min terapi

Jodå.. Jag ska börja med KBT-terapi inom kort men här hemma försöker jag mig på min egen terapi.
Vila och kreativt skapande som ger mig ro. :)
Idag har jag planterat höstblommor här hemma. Skapat små vrår med sånt jag tycker om både på bron, altanen och Sveas lekstuga. 
Det tog lååååång tid. Jag vilade då och då. 
Började med att pappa hämtade mig för att äta hos mamma. Det är alltid lite jobbigt att ge sig ut bland folk. Men jag har gett mig fan på att jag ska göra det. Var till och med 15 min på nya Ica idag. Men det var lite väl mycket. ;)

Hos mamma på Centrum hittade jag en superfin 50-60 talarstol med vit skinnklädsel, en stor ljuslykta att ha på bron och en rostfri stor kruka till altanen.
Rena guldgruvan ju.

Sen har jag bara myst med min familj och nu är jag mycket mycket trött. 
Vila vila vila. :)
Men tack och lov för en bra dag även om morgonen var enormt tung. 
Jag har så svårt för att komma igång.
Men min familj ger mig alltid en hjälpande hand. <3 tack! 

Puss /Mama Linda 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar