tisdag 16 september 2014

Kämpar på

Här kämpas det på som fullt kan jag då konstatera. 
Har gjort framsteg den gångna veckan. Men inte utan bakslag. Men jag vill pröva på hur mycket jag klarar. 
Jag har som sagt planterat höstblommor. Det var härligt. Samt följt valet som en galning.. Det slutade dock i tårar. :(

Igår var det dags för Svea att fara på Barn i Piteå på återbesök för astman. Kändes jobbigt.. Men mormor hängde på och jag klarade mig väldigt bra. :)
Köpte en ny höstjacka. Men det här med mycket folk är enormt jobbigt. Så vi höll oss i typ Öjebyn. Hehe.. 
Får sätta mig ofta och går ofta omkring i en dimma. Det går som inte att tänka.. Det kommer och går. 
Och jag kämpar på. 

Idag följde jag med och lämnade Svea på förskolan och hämtade henne sen SJÄLV. Det var stort men tog såklart på krafterna att träffa folk.
MEN medan järnet var varmt så tog mormor hand om Svea och jag handlade på Ica SJÄLV.. Väl hemma packade jag upp och dog sen i sängen. 
Har även lyckats göra en Vera. 

Har alltså gjort för mycket idag. Då vet jag det i alla fall. ;) Tar mig inte en centimeter nu. 

Svea har i alla fall fått en del av sina villervalla kläder. Underbara! <3 
Men jag är såååå trött men samtidigt så stolt över mig själv. 

Mycket känslor. Som vanligt. 
Bilderna summerar dagarna rätt bra. 
Upp och ner.. Ljust och mörkt. 

Puss /Mama Linda 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar