fredag 12 september 2014

Ner och upp

Jobbig morgon men desto bättre eftermiddag. :)
Drog iväg på en liten runda med familjen.
Köpte lite grejer till smyckestillverkningen (har många att göra nu, kul!) på Kontorsteknik. Sen vidare till Floristen och fick mig två vackra ljung till altanen. Får typ aldrig nog med blommor.
Har beställt enar också till var sin sida av våra dubbeldörrar. Så snyggt det kommer bli! :)

Sen iväg på Ica. Kände redan då att tröttheten slog till men väl där så träffade vi bästa Bo och Vide och då vände tröttheten till glädje. Tack! 
Ungarna busade lite, vi hann prata lite och ta igen lite tid och peppa lite F!-snack såklart! :) 
Vi ska ses till veckan. Har inte sett dem sen sjukhusvistelsen. 
Samma gäller Lena. Usch vad jag saknar min Lena och bästa Alfred. <3
När en känner att en börjar sakna sina vänner så är det nog ett gott tecken. De vet hur jag mår och ställer verkligen inga som helst krav på mig. Blir jag trött så är det okej att lägga sig. :) 

Nu är jag däremot dundertrött. Jag och Svea glor på tv och Tomas gör pizza.
Fredagsmys ikväll! <3

Imorgon ska vi till Kåbban för att bara ta det lugnt med mormor och morfar. Jag ska glo in i en eld och kanske plocka lite enris. Och på söndag får vi förhoppningsvis träffa Lena, Markus och Alfred en snabbis. :) 

Puss /Mama Linda 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar